15 Ocak 2011 Cumartesi

Behzat ERTEN Kardere Anısı

1976 yılında Kardere Köyünde öğretmen olarak 5-6 ay görev yaptım. İlk memuriyetimdi ve 18 yaşındaydım. Köyü çok sevmiştim. Tayinim çıktığında köyün tamamı beni yolcu etmek üzere toplandığında göz yaşlarımı tutamadığımı hala hatırlarım. Muhtar Mevlüt Gündüz'dü diye hatırlıyorum. Öğrencilerimden Tuncer, Coşkun, birinci sınıfta ufaklık Recep, gençlerden Cengiz, köyün bakkalı ve "altıkol" diye bir oyun; gıdığine oynadığımız oyun, 32 yıl sonra hatırladıklarım bunlar. Daha fazlasını beni hatırlayanlar hatırlatırsa sevinirim.
Ankara'da Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı'nda Genel Müdür Yardımcısı'yım. Ankaraya yolu düşen tüm Karderelileri (Yukarı Ihdiklileri) bekliyorum. Herkese en içten selam ve saygılarımı sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...